Отримайте безкоштовно буклет "Схеми шахрайства персоналу"
Програма Unipro
підходить для будь-яких
торгових об'єктів
Протестуйте повний функціонал
програми Unipro безкоштовно!
Як організована робота
програми Unipro
У Unipro є всі необхідні
документи та звіти для ведення оперативного
обліку на складах
У вас вже є обладнання? Його теж можна використовувати!
Замовити консультаціюФункціонал програми Unipro для магазинів
Коробковий продукт "все в одному"
Ви купуєте весь функціонал, який вже розроблений нами, навіть якщо деякі функції не будете використовувати. Відповідно, всі модулі з максимальною функціональністю включені у вартість, без додаткової плати за додаткові функції, обробки, підключення обладнання і т.д .
Робота програми Unipro без інтернету
На відміну від модних зараз "хмарних" рішень, програма обліку Unipro може працювати автономно, вся інформація зберігається на вашому ПК, вона є тільки у Вас і ніхто її не бачить. Пам'ятайте, що дані в "хмарі" дуже часто доступні для сторонніх користувачів і вони можуть використовувати цю інформацію проти вас.
Безкоштовні необмежені в часі оновлення програми
Оскільки наша компанія постійно вдосконалює програму Unipro, стабільно виходять її оновлення. Також, оскільки програма має унікальну модульну структуру, оновлення одного модуля не впливає на стабільність роботи інших модулів (наприклад, в разі оновлення модуля "Інвентаризація", користувачеві не варто турбуватися про працездатність модуля "Прихід товарів", ці модулі не мають критичних точок дотику) .
Можливість вести детальний облік по декільком юридичним особам в одній базі з розділенням друку чеків
Якщо у Вас на об'єкті працює кілька юр.осіб (наприклад, одна продає підакцизні товари, друга - звичайні), наша програма дозволяє дуже зручно і детально вести облік двох окремих юр. осіб в одній базі даних. Також передбачено поділ друку чеків, з можливістю прив'язки до кожної юр.особи, складу, групи товарів.
Інтелектуальна бонусна і накопичувальна програма лояльності
Інтелектуальна бонусна і накопичувальна програма лояльності дозволяє будувати різні алгоритми надання знижок і бонусів і, відповідно, збільшувати продажі.
Система паролей і права рівня доступу користувачів до об'єктів програми
Програма має спеціальний пункт меню "Налаштування прав користувачів", який дозволяє дуже гнучко налаштувати ролі персоналу в системі і заборонити / дозволити доступ різних категорій користувачів до кожного типу документів або довідників.
Системний журнал подій
Програма автоматично веде лог-файл всіх дій користувачів з детальним описом внесених змін. У журналі подій користувач має можливість використовувати різні параметри та фільтри для більш зручної роботи, а також друк і експорт даних в ЕхсеІ-форматі.
Вбудований редактор для друку цінників (підтримка принтерів А4 і принтерів етикеток)
Можливість легко змінювати дизайн цінників, вибирати товари вручну з бази товарів і автоматично друкувати цінники з "Приходної накладної" як з урахуванням кількості товару, так і без урахування. Тобто, якщо необхідно наклеїти штрих-коди на усі товари, що прийшли на склад - це робиться натисканням однієї кнопки. Цінники можна друкувати на аркушах А4 без використання принтера етикеток, а також на будь-яких принтерах етикеток.
Імпорт довідників товарів, а також прибуткових накладних з Ехсеl
Якщо у вас є накладні від постачальників в електронній формі або база товарів з іншої програми, завантаження цих даних в програму обліку Unipro займає не більше 1 хвилини. Завантаження накладних дозволяє істотно зменшити час введення приходу в базу, а також зменшує кількість помилок, які може зробити оператор при введенні даних.
Експорт будь-яких звітів в Ехсеl для подальшої обробки в облікових програмах або для аналізу
Вивантаження накладних дає можливість обміну даними з іншими системами обліку (наприклад, 1С). Також збережені звіти можна пересилати електронною поштою або аналізувати їх без використання комп'ютеру.
Дерево зв'язків для кожного документа
Унікальний візуальний інструмент, що дозволяє перевірити ланцюжок документів для кожної операції. Ця функція дозволяє товарознавцю / оператору додатково перевірити себе, а також дає можливість зручніше шукати помилки в обліку.
Модуль "Ресторан" і "Виробництво" в комплектації "Магазину"
Можливість створювати рецепти на продукцію (із вкладеністю до 100 підрецептів) використовується для зручності ведення обліку в ресторанах, кафе і частково в торгівлі. Загальний принцип роботи з рецептами такий: при створенні страви використовується калькуляційна карта з якої переносяться інгредієнти до складу цієї страви. При виробництві та продажу такого блюда зі складу автоматично списуються інгредієнти.
Можливість використовувати нефіскальні / фіскальні касові апарати як робоче місце касира, а програму Unipro як "бек-офіс"
Рішення підходить для автоматизації невеликого магазину, аптеки, мобільної кав'ярні, ларька і т.д. До касового апарату можна підключити ваги і сканер штрих кодів, в такому виконанні комплекс вдало підходить для бюджетних автоматизацій.
Вбудований ергономічний екран комірника
Спеціально розроблений швидкісний "Mouse-fee" інтерфейс для касира. Експериментально доведено, що робота касира тільки на клавіатурі, без використання мишки, в цілому прискорює роботу каси на 35%.
Відправлення звітів
на E-mail
Отримуйте e-mail звіти про кількість проданих товарів, виручці і прибуток Вашого бізнесу. Вони повністю дозволяють віддалено контролювати бізнес.
Робота програми в мережевому режимі
Unipro є системою автоматизації "мережевих" роздрібних структур (гастрономів, мінімаркетів, магазинів самообслуговування, фастфудів, кафе), складських і ресторанних комплексів.
Великий спектр торгового обладнання
Програма підтримує роботу з будь-якими USB-сканерами штрихкодів, принтерами чеків, принтерами друку штрихкодів, офісними принтерами. Також програма працює на POS-терміналах, підтримує фіскальні реєстратори, електронні ваги та інше.
Підтримувані типи баз даних
Програма Unipro підтримує два типи баз даних: SQLite, промислова база даних Місrosoft SQL Server (безкоштовна ліцензія Місrosoft).
Дізнайтеся все про можливості програми Unipro за 10 хвилин
Обладнання для
автоматизації магазину
Комфортні умови для вас і
вашого бізнесу
Телефонна підтримка
Спеціально виділені номери для сервісного центру, а також кваліфіковані фахівці-інженери забезпечують найвищий сервіс консультацій і підтримки.
ДетальнішеViber, Telegram, e-mail
Напишіть своє питання і наші співробітники в максимально короткі терміни проконсультують Вас.
ДетальнішеВіддалений
доступ
Використовуючи технологію віддаленого доступу до Вашого комп'ютера через інтернет, ми вирішуємо більшість питань за 5-10 хвилин.
ДетальнішеБаза знань, Telegram-канал, Відео-уроки
Встановлюйте, виконуйте налаштування, вчіться і навчайте своїх співробітників безкоштовно, використовуючи наші ресурси.
ДетальнішеПерсональна
пропозиція
Бонуси:
- Модуль друку цінників і етикеток У ПОДАРУНОК
- 1 місяць БЕЗКОШТОВНОЇ технічної підтримки
- Виїзд інженера на презентацію програми
- Відстрочка платежу
ціна 3499 грн замість 5000 грн
Діє
- Дні
- :
- Години
- :
- Хвилини
- :
- Секунди