Служба підтримки
і сервісний центр
Комфортні умови для вас та
вашого бізнесу
Телефонна підтримка
Спеціально виділені номери для сервісного центру, а також кваліфіковані фахівці-інженери забезпечують найвищий сервіс консультацій і підтримки.
Детальнішеe-mail, Viber, Telegram
Напишіть своє питання і наші спеціалісти в максимально короткі терміни проконсультують Вас.
ДетальнішеВіддалений
доступ
Використовуючи технологію віддаленого доступу до Вашого комп'ютера через інтернет, ми вирішуємо більшість питань за 5-10 хвилин.
ДетальнішеБаза знань, Telegram-канал, Відео-уроки
Встановлюйте, виконуйте налаштування, вчіться і навчайте своїх співробітників безкоштовно, використовуючи наші ресурси.
ДетальнішеДовгострокове співробітництво, партнерські довірчі відносини з усіма контрагентами – філософія Уніпро. Тому, замовивши у нас обладнання, програмне забезпечення або комплексний запуск і автоматизацію вашого бізнесу «під ключ» ви отримаєте не тільки реалізований проект, а й його постійну підтримку.
Ми впевнені в якості товарів і послуг, які пропонуємо своїм клієнтам. Всі товари і рішення, що представлені в каталозі, сертифіковані, обов’язково проходять передпродажну підготовку і контроль, мають офіційну гарантію виробника. Співробітники сервісного центру Уніпро і відділу впровадження програмних рішень є сертифікованими фахівцями в своїй галузі.
Представляючи передові технології, ми самі намагаємося не відставати від віянь часу. Крім call-центру, консультацію з питань гарантійного та сервісного обслуговування Ви зможете оперативно отримати за допомогою мессенджерів Viber, Telegram, Skype, а також по електронній пошті. Підтримку програмного забезпечення наші фахівці можуть надати за допомогою віддаленого доступу до Вашого комп’ютера через Інтернет. Більшість звернень ми намагаємося вирішувати протягом декількох хвилин, прагнучи забезпечити безперебійність Вашого бізнесу.
Крім того, на відміну від поширеної практики, ми в Уніпро не “прив’язуємо” клієнтів до послуг сервісного центру. До ваших послуг – інтерактивна і постійно поповнювана електронна база знань, ЧаВо (відповіді на часті запитання), відеоуроки і Telegram-канал. Все це допоможе вам самостійно і безкоштовно вирішувати дрібні проблеми, навчати персонал і ділитися досвідом з колегами.