Головна - Підтримка

Служба підтримки
і сервісний центр

Технічна підтримка Технічна підтримка
Монтаж і пусконалагодження Монтаж і пусконалагодження
Технічне обслуговування Технічне обслуговування
Діагностика та ремонт Діагностика та ремонт
Гарантійне обслуговування Гарантійне обслуговування
Комплектуючі та витратні матеріали Комплектуючі та витратні матеріали
Авторизований сервісний центр компанії Уніпро допомагає вирішити будь-які питання з установки, налаштування, експлуатації програми Unipro, а також по ремонту та технічного обслуговування всього обладнання, що постачається.

Комфортні умови для вас та
вашого бізнесу

Телефонна підтримка

Телефонна підтримка

Спеціально виділені номери для сервісного центру, а також кваліфіковані фахівці-інженери забезпечують найвищий сервіс консультацій і підтримки.

Детальніше
7 каналів техпідтримки 7 каналів техпідтримки
Монтаж і налагодження Монтаж і налагодження
Технічне обслуговування Технічне обслуговування
e-mail, Viber, Telegram

e-mail, Viber, Telegram

Напишіть своє питання і наші спеціалісти в максимально короткі терміни проконсультують Вас.

Детальніше
Діагностика та ремонт Діагностика та ремонт
Гарантійне обслуговування Гарантійне обслуговування
Витратні матеріали Витратні матеріали
Віддалений <br>доступ

Віддалений
доступ

Використовуючи технологію віддаленого доступу до Вашого комп'ютера через інтернет, ми вирішуємо більшість питань за 5-10 хвилин.

Детальніше
База знань, Telegram-канал, Відео-уроки

База знань, Telegram-канал, Відео-уроки

Встановлюйте, виконуйте налаштування, вчіться і навчайте своїх співробітників безкоштовно, використовуючи наші ресурси.

Детальніше

Довгострокове співробітництво, партнерські довірчі відносини з усіма контрагентами – філософія Уніпро. Тому, замовивши у нас обладнання, програмне забезпечення або комплексний запуск і автоматизацію вашого бізнесу «під ключ» ви отримаєте не тільки реалізований проект, а й його постійну підтримку.

Ми впевнені в якості товарів і послуг, які пропонуємо своїм клієнтам. Всі товари і рішення, що представлені в каталозі, сертифіковані, обов’язково проходять передпродажну підготовку і контроль, мають офіційну гарантію виробника. Співробітники сервісного центру Уніпро і відділу впровадження програмних рішень є сертифікованими фахівцями в своїй галузі.

Представляючи передові технології, ми самі намагаємося не відставати від віянь часу. Крім call-центру, консультацію з питань гарантійного та сервісного обслуговування Ви зможете оперативно отримати за допомогою мессенджерів Viber, Telegram, Skype, а також по електронній пошті. Підтримку програмного забезпечення наші фахівці можуть надати за допомогою віддаленого доступу до Вашого комп’ютера через Інтернет. Більшість звернень ми намагаємося вирішувати протягом декількох хвилин, прагнучи забезпечити безперебійність Вашого бізнесу.

Крім того, на відміну від поширеної практики, ми в Уніпро не “прив’язуємо” клієнтів до послуг сервісного центру. До ваших послуг – інтерактивна і постійно поповнювана електронна база знань, ЧаВо (відповіді на часті запитання), відеоуроки і Telegram-канал. Все це допоможе вам самостійно і безкоштовно вирішувати дрібні проблеми, навчати персонал і ділитися досвідом з колегами.